ООО «Брокерская Компания «ЮГ» Поможем – растаможим ООО «Брокерская Компания «ЮГ» – Надежный партнер Вашего бизнеса

Новости

Новости

MDOffice
MDOffice - все для внешнеэкономической деятельности
MDOffice
  • * Документ дня: Постанова вiд 21.05.2012 № 450 Питання...
    Количество просмотров: 12 (за период c 00:00 по 13:00 21/09/17), всего просмотров: 2751
    Постанова вiд 21.05.2012 № 450 КМУ
    Питання, пов’язані із застосуванням митних декларацій
    Вступил в силу с 01.06.2012
    • Все хиты документов
  • Українські та литовські митники посилять співпрацю
       Співпраця з протидії митним правопорушенням, впровадження реформ у митній сфері та перспективні напрями співробітництва митних служб обговорювалися під час зустрічі в.о. Голови ДФС Мирослава Продана з Генеральним директором Митного департаменту при Міністерстві фінансів Литовської Республіки Арунасом Адоменасом, яка відбулась 19 вересня в ДФС.

       Мирослав Продан подякував литовським колегам за їх допомогу у реформуванні ДФС у рамках проекту Twinning «Підтримка Державної фіскальної служби України у розвитку елементів інтегрованого управління кордонами» та експертну підтримку у процесі приєднання України до міжнародної транзитної системи NCTS.

       «Проект Twinning сьогодні один з найпозитивніших та результативних проектів, напрацювання якого ми широко використовуємо у багатьох процесах реформування митної сфери. Для нас дуже важливий досвід та експертна допомога наших колег щодо приведення діяльності митної служби у відповідність до європейської практики», - підкреслив в.о. Голови ДФС.

       Зокрема, українських митників цікавив досвід литовських колег щодо впровадження в Україні інституту Уповноваженого економічного оператора та перспективи приєднання до NCTS, а також модернізація митних органів, впровадження електронного декларування, оснащення пунктів пропуску сучасними технічними засобами митного контролю.

       Мирослав Продан підкреслив, що саме законопроекти про Уповноваженого економічного оператора та приєднання України до міжнародної транзитної системи NCTS, які наразі знаходяться на розгляді у Верховній Раді України, були спільно напрацьовані ДФС з колегами з інших країн у рамках проекту Twinning.

       Сторони також обговорили ситуацію, яка склалася в Україні у зв’язку з перебуванням на її території значної кількості транспортних засобів, які були ввезені у режимах «тимчасового ввезення» та «транзиту», у тому числі і з литовською реєстрацією.

       Так, загалом в Україні з порушенням митного законодавства знаходиться майже 64 тис. автомобілів з іноземною реєстрацією.

       Тільки за 7 місяців поточного року митницями ДФС було виявлено майже 15,5 тис. порушень митних правил на суму 1 млрд. грн. Це становить 70% від загальної кількості протоколів, складених відносно громадян у 2017 році.

       У зв’язку з цим представники ДФС та Митного департаменту при Міністерстві фінансів Литовської Республіки домовилися розглянути можливості використання українськими митниками відкритих джерел інформації Литовської Республіки для оперативного отримання офіційної інформації щодо реєстрації транспортних засобів.

       Генеральний директор Митного департаменту при Міністерстві фінансів Литовської Республіки Арунас Адоменас у свою чергу підкреслив значний прогрес, якого досягла ДФС у процесі реформування митного напряму, зокрема, електронізації процесів, та запевнив у підтримці дій українських митників щодо протидії митним правопорушенням та готовності до подальшої ефективної співпраці.
  • 30 вересня, Київ, «ЗВТ Україна + …; Класифікація товарі...

    [Отправить заявку]

    ТОВ "НВО "Поверхность МД"

      СЕМІНАР

    «ЗВТ Україна + …; Класифікація товарів та Інтелектуальна власність в ЗЕД»

      ( ЗВТ Україна + …: огляд актуальних питань та проблем; перспективи; ЗВТ Україна - Канада: квоти, підтвердження походження, особливості ввезення авто; Класифікація товарів в ЗЕД: особливості, складні випадки, оскарження рішень; Інтелектуальна власність в ЗЕД: митний реєстр об’єктів права ІВ; випадки «патентного тролінгу та багато іншого)

     

    Дата проведення: 30 вересня 2017 року, місто Київ.

    Реєстрація: з 9:00 до 9:30.

    Початок: о 09:30

    Перерва: 11-30 (кава), 13:00 - 14:00 (обід)

    Закінчення: 17-30

     

    Спікери та учасники:

    Представники ДФС України (за згодою);

    Олександр Крилач – практикуючий адвокат, фахівець зі суперечок з митними органами;

    Спеціалісти ТОВ "НВО "Поверхность МД”.

     

    ПРОГРАМА Семінару:

    I «Зони вільної торгівлі Україна + …»

        - огляд актуальних і проблемних питань ЗВТ;

        - підтвердження країни походження;

        - поновлення пільг;

        - ЗВТ Україна – Канада:

                - - ставки мита, квоти;

                - - процедура підтвердження походження;

                - - ввезення транспортних засобів.

     

    ІІ.  «Класифікація товарів в ЗЕД»

        - складні питання класифікації товарів;

        - рішення митниці щодо класифікації товару;

        - оскарження рішень митниці по класифікації товарів;

        - застосування тимчасової МД при класифікації товарів.

     

    ІІІ.  «Класифікація товарів. Чи завжди останнє слово має бути за митницею?» 

        - спори з приводу здійснення митницею визначення коду товарів;

        - підготовча робота по оскарженню дій митниці в суді; 

        - оскарження рішень митниці по класифікації товарів.

        

    IV.  «Інтелектуальна власність в ЗЕД»

        - порядок митного оформлення товарів, що містять об`єкти права ІВ;

        - особливості використання митного реєстру об`єктів права ІВ;

        - «Патентний тролінг» - поняття, випадки, протидія;

        - перспективні зміни в законодавстві.

     

      

    Кожному учаснику надається:

    • Сертифікат про участь у Круглому столі/семінарі MD Office;
    • Безкоштовна реєстрація інформаційно-аналітичної програми «MD Office» строком на один місяць;
    • Безкоштовна реєстрація на сайті підтримки ЗЕД www.mdoffice.com.ua строком на один місяць;
    • Блокнот, ручка.

    Якість круглих столів, семінарів, конференцій, які проводяться ТОВ "НВО«Поверхность МД» з 1998 року забезпечуються досвідом організації навчання суб'єктів ЗЕД. Протягом 1998 - 2016 у заходах за участю фахівців ТОВ "НВО «Поверхность МД» пройшли навчання понад 7800 чоловік, а на корпоративних семінарах(тренінгах) - понад 3200.

    Координатор проекту: ФОП Браташов Олег Миколайович

    Вартість участі у Круглому столі/семінарі: 1475 грн. без

  • Поставляем товарные наборы (комплекты): как заполнить нал...
       Поставляем товарные наборы (комплекты): как заполнить налоговую накладную
    Наконец ГФС предоставила логическое разъяснение касательно определения кода УКТ ВЭД для набора (комплекта) товаров.

       Напомним: ранее в разъяснении из раздела 101.17 модуля БАЗА НАЛОГОВЫХ ЗНАНИЙ, которое действовало до 01.03.2017, налоговики рекомендовали в графе 2 р. Б налоговой накладной составляющие комплекта (набора) указывать в отдельных строках.

       Теперь, по мнению налоговиков, определение кода УКТ ВЭД набора (комплекта) товаров, содержащего несколько видов одной товарной позиции и один (или несколько) видов другой товарной позиции, следует осуществлять с учетом правила 3 Основных правил интерпретации УКТ ВЭД, определенных в Приложении к Закону Украины «О Таможенном тарифе Украины» от 19.09.2013 г. № 584-VII .

       Итак, операция по поставке набора (комплекта) товаров, содержащего несколько видов одной товарной позиции и один (или несколько) видов другой товарной позиции, в налоговой накладной отражается одной строкой.

       При этом по вопросу правильности определения кода товарной классификации в соответствии с УКТ ВЭД для товаров, поставляемых в наборе (комплекте) при оформлении документов (в т.ч. налоговых накладных) ГФС предлагает обращаться в Торгово-промышленную палату Украины (ее региональные отделения) или научно-исследовательский институт судебных экспертиз.

       Графы 6 и 7 налоговой накладной относительно количества и цены поставки единицы товара при поставке наборов (комплектов) заполняются в установленном порядке - цена единицы набора (комплекта) товаров и количество таких наборов (комплектов).

       Данный выводы сделала ГФСУ в ИНК от 12.09.2017 г. № 1907/6/99-99-15-03-02-15/ІПК.
  • Експорт с/г товарів, куплених у населення. Як підтвердити...
       Святослав Бартош, партнер, Bargen Law Firm

       Для того, щоб скористатися перевагами вільної торгівлі, експортерам потрібно підтвердити українське походження товару. Це доволі просто зробити тим, у кого є власні поля. А як бути трейдерам, які скуповують продукцію у населення?

       17 липня 2017 року Рада ЄС підтримала надання Україні додаткових торгових преференцій. ЄС надав Україні додаткові квоти на безмитну торгівлю деякими продовольчими товарами, а також зняв ввізні мита для ряду промислових товарів.

       Це рішення є ще одним сигналом для українських підприємців активізувати торгівлю з ЄС - великим та платоспроможним ринком.

       Нагадаю, що з 2014 року Україна торгує з ЄС за пільговими правилами. Спочатку ми користувалися режимом автономних преференцій, а з 01.01.2016 торгуємо в рамках Угоди про асоціацію. Угода про асоціацію передбачає, що Європейський Союз поступово зменшує ставки ввізних мит на українські товари.

       Визначальною умовою безмитної торгівлі є підтвердження українського походження товару. Походження підтверджується сертифікатом перевезення товару EUR.1, який видає митниця. У деяких випадках походження товару також підтверджує і "декларація-інвойс", але у цій статті зупинимося тільки на сертифікаті EUR.1.

       Товари отримують українське походження, якщо вони (1) цілком вироблені на території України або (2) отримані з матеріалів, які пройшли достатню обробку в Україні. Для с/г товарів у більшості випадків необхідно підтверджувати факт виробництва на території України.

       Щоб отримати сертифікат EUR.1 експортер повинен надати митниці підтверджуючі документи. Угода про асоціацію містить дуже узагальнений опис таких документів (ст.28 Протоколу І Угоди). Конкретний пакет документів експортер формує в залежності від товару, критеріїв його походження та специфіки власного виробництва.

       Якщо експортер самостійно виробляє товари з власної сировини чи має поля для вирощування с/г культур, то у нього зазвичай не виникає особливих труднощів підтвердити походження товару. Однак, що робити підприємцям, які скуповують с/г продукцію у населення і вже у складі більшої партії експортують її?

       Зі схожою проблемою зіштовхнулися зернотрейдери та виробники олії.

       За сприяння Української зернової асоціації і Міністерства аграрної політики та продовольства, Державна фіскальна служба України дозволила використовувати узагальнені форми документів для підтвердження походження олії, зерна та продуктів його переробки (Лист ДФС від 25.01.2016 р. №2236/7/99-99-25-02-03-17 ).

       ДФС погодила чотири форми документів:

       Довідка експортера зерна.
    Довідка експор
  • Сегодня: 21 Сентября 2017, четверг. Желаем Вам успешно...
    Факты не перестают быть фактами, когда их игнорируют.
    Представляем интереснейший и неоспоримый факт - сегодня четверг.

    Начните день с нами, работаем вместе!

    Наши рассылки:
    Подписаться на рассылку Новостей

    Форум ВЭД:
    Задать свой вопрос в форуме

    Афоризм:
    Верят тому сайту, на котором самый лучший прогноз погоды!

    Анекдот из Интернет:
    - Петрович, я тебя в сотый раз прошу: не называй меня своим половым партнёром! Мы с тобой - укладчики паркета!

    Наши контактные данные:
    НПО "Поверхность МД": г. Киев, Политехнический пер. 1/33,
    3-й этаж, офис 56 (вход со двора)
    Посмотреть расположение на карте
    тел.: (044) 236-96-20, 236-96-21, 236-96-31, 236-96-39, 236-96-49
    факс: (044) 593-74-09
    сайт: www.mdoffice.com.ua ,
    email: mdoffice@mdoffice.com.ua
  • Анекдот из Интернет
    - Петрович, я тебя в сотый раз прошу: не называй меня своим половым партнёром! Мы с тобой - укладчики паркета!
  • Афоризм
    Верят тому сайту, на котором самый лучший прогноз погоды!
  • Вступившие в силу документы в среду 20 Сентября 2...
    1. № 658 от 21-07-2017 Відомчий документ
    Про затвердження Змін до Порядку надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків
    "ОВУ" № 70 от 08-09-2017
    Действует с 20-09-2017
  • * Документ дня: Постанова вiд 21.05.2012 № 450 Питання...
    Количество просмотров: 18 (за период c 00:00 по 18:04 20/09/17), всего просмотров: 2736
    Постанова вiд 21.05.2012 № 450 КМУ
    Питання, пов’язані із застосуванням митних декларацій
    Вступил в силу с 01.06.2012
    • Все хиты документов
You are here: Главная Новости

Задать вопрос

Наша поддержка:
  • Tel: 067 567 4404
  • Email: brokerdnepr@ukr.net