ООО «Брокерская Компания «ЮГ» Поможем – растаможим ООО «Брокерская Компания «ЮГ» – Надежный партнер Вашего бизнеса

Новости

Новости

MDOffice
MDOffice - все для внешнеэкономической деятельности
MDOffice
  • * Документ дня: Постанова вiд 24.01.2020 № 99 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. N 563
    <table width=100%> <tr> <td> Количество просмотров: 29 (за период c 00:00 по 18:02 21/02/20), всего просмотров: 108 </td> </tr> <tr> <td> <table width=100%> <tr> <td> Постанова вiд 24.01.2020 № 99 </td> <td width=45% align=right> КМУ </td> </tr> <tr> <td colspan=2 rowspan=2 valign=top> Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. N 563 <br> Вступил в силу с 20.02.2020 </td> </tr> </table> </td> </tr> <tr> <td> • Все хиты документов </td> </tr> </table>
  • Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 21.02.2020 по 21.02.2020
    <table border="0" width="100%" cellspacing="2" cellpadding="3"> Документы, которые вносили изменения, по разделам: </td> </tr> <tr> <td> Классификаторы </td> <tr> <td> <td colspan=2>нет изменений <tr> <td> Новые / модифицированные документы </td> <td width=5% align=center>Кол. </td> <tr> <td> <td> Відомчий документ <td align=right> 7 </tr> <tr> <td> <td> Постанови Кабінету Міністрів України <td align=right> 3 </tr> <tr> <td> <td> ВСЕГО: <td align=right> 10 </tr> </table>
  • ПРО ЛЕКСІКУ. Пост для фахівців митної справи.
    <br> <br> Необхідно прислухатися до порад людей, які є фахівцями в галузі, де ви аутсайдер. Тим більше, якщо ці люди дають безкоштовні поради з митної справи, то не прислухатися до них це тупість. <br> <br> "ПРО ЛЕКСІКУ. Пост для фахівців митної справи. <br> <br> Оскільки такий державний орган як «Нова митниця» в Україні відсутній, а є Державна митна служба України, хочу запросити саме сторінку «Нова митниця» в туристичну мандрівку по Митному кодексу України. <br> <br>&nbsp;&nbsp;&nbsp;Вчора прочитав пост з красивою назвою «Перший митний аудит приніс держбюджету 170 тис.грн.». Перед заголовком ще такий красивий помаранчевий вогник був намальований &#128293;. <br> <br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;Я не буду вдаватися до подробиць стосовно особи, відносно якої проводилася митницею ця дія, мене особисто взагалі не цікавлять ані ця особа (хоча я знаю, про кого річ), ані її бажання ухилятися від сплатити податків, ані її склади. Також не буду посміхатися з величезної суми за результатами такого першого «митного аудиту». <br> <br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;Хочу лише запросити «Нову митницю» на екскурсію до глави 49 Митного кодексу України. Як не може професійний лікар лікувати якусь «штучечку» в організмі людини, так і «Новій митниці» було б правильно розібратися з основними поняттями у законодавстві України (якщо вона представляє саме Державну митну службу України), так як будь-яка дія державного органу повинна відповідати законодавству й має свої юридичні наслідки. <br> <br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;Отже, стаття 336 основного документу, яким керується митниця, визначає форми митного контролю. До них належать: <br> <br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;1) перевірка документів та відомостей, які надаються митним органам під час переміщення товарів, через митний кордон України; <br> <br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;2) митного огляду (огляду та переогляду товарів, транспортних засобів комерційного призначення, огляду та переогляду ручної поклажі та багажу, особистого огляду громадян); <br> <br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;3) обліку товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що переміщуються через митний кордон України; <br> <br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;4) усного опитування громадян та посадових осіб підприємств; <br> <br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;5) огляду територій та приміщень складів тимчасового зберігання, митних складів, вільних митних зон, магазинів безмитної торгівлі та інших місць, де знаходяться товари, транспортні засоби комерційного призначення, що підлягають митному контролю, чи провадиться діяльність, контроль за якою відповідно до цього Кодексу та інших законів України покладено на митні органи; <br> <br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;6) перевірки обліку товарів, що переміщуються через митний кордон України та/або перебувають <br> <br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;під митним контролем; <br> <br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;7) проведення документальних перевірок дотримання вимог законодавства України з питань митної справи, у тому числі своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати митних платежів; <br> <br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&#128526; направлення запитів до інших державних органів, установ та організацій, уповноважених органів іноземних держав для встановлення автентичності документів, поданих митному органу; <br> <br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;9) пост-митний контроль. <br> <br> &nbsp;&nbsp;&nbsp; <br> <br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;Аналіз посту в Фейсбуці показує, що митниця провела банальну перевірку митного складу, що зберігає товари під митним контролем та за результатами нарахувала 170 тис.грн. Аналізуючи статтю 336 Митного кодексу України можна дійти висновку, що митниця застосувала до підприємства форму митного контролю, зазначену у пункті 5 цієї статті, а саме "огляд території та приміщень митного складу". <br> <br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;Отже, те, що було так гучно названо «митним аудитом», є банальним оглядом митного складу та перерахування товарів, що на ньому зберігаються. Для цього не потрібна глибока аналітична робота та стільки пафосу. <br> <br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;Що стосується самого поняття «митний аудит», то в Митному кодексі аж п’ять разів використовується слово «аудит», але без слова «митний». Проте такий аудит проводиться не митницею та стосується юридичної особи, яка намагається отримати статус гаранта. <br> <br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;Ті ж дії, які сторінка називає митним аудитом, є нічим іншим, ніж «проведення документальних перевірок дотримання вимог законодавства України з питань митної справи, у тому числі своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати митних платежів», що відповідає пункту 7 статті 336 Митного кодексу України. <br> <br> <br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;Шановна сторінка, оскільки вас читають фахівці з питань митної справи (для того, щоб зрозуміти, чим це все закінчиться), прошу використовувати правильну лексику. Інакше не завжди зрозуміло, про що йдеться у ваших постах. <br> <br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;До речі, це стосується й порушень митних правил, які ви чомусь називаєте «контрабандою». <br> <br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;Пояснюю, що згідно статей Крімінального кодексу Україні "Контрабанда – це … <br> <br> <br> P/S Якщо у практичному житті "Нової митниці" відбувається те ж саме, що й з лексікою, то це буде весело. Ну, а я поки що піду куховарити та в’ялити м’ясо". <br> <br> Vitalii Naumenko ©
  • Перші лоти Митниці на ProZorro.
  • Перший митний аудит приніс держбюджету 170 тис. грн
    <br> <br> <br> &#128293;Перший митний аудит приніс держбюджету 170 тис. грн <br> <br> Митний аудит Одеська митниця Держмитслужби завершив перевірку одного з підприємств. Як результат — 170 тис. грн платежів УЖЕ надійшли до держбюджету у зв’язку з нестачею товарів на складі, що зберігалися під митним контролем. <br> <br> Після реорганізації ДФС митний аудит повернувся до структури Держмитслужби — і запрацював на повну. Він допомагає виявити ті порушення, які неможливо було зафіксувати під час митного оформлення імпортних товарів. <br> <br> Попереджаємо: всіх, хто намагається обійти митний контроль, наздожене аудит.
  • Право экспорта в ЕС имеют 333 украинских производителя
    &nbsp;&nbsp;&nbsp;Право экспорта продукции в страны Европейского Союза имеют 333 украинских предприятия, из которых 153 предприятий-производителей продукции для потребления человеком, 180 — предприятий-производителей непищевой продукции. <br> <br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;Об этом сообщила в.и.о. председателя Госпродпотребслужбы Ольга Шевченко во время презентации результатов работы в 2019 г. <br> <br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;По ее словам, из указанного количества предприятий-производителей продукции для потребления человеком большинство (72 предприятия) имеют право экспорта в ЕС меда, 27 — рыбных продуктов, 22 — молочных продуктов, 17 — улиток живых охлажденных, 8 — мяса птицы и мясных продуктов, 4 — яиц и яичных продуктов, по одному — кишечного сырья и коллагена. <br> <br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;«Украина на сегодня является одним из крупнейших производителей и экспортеров сельскохозяйственной продукции. Мы производим практически все товарные позиции животноводческой и растениеводческой продукции, экспортируемой на международные рынки, и она вызывает доверие у иностранных потребителей», — отметила Шевченко. <br> <br>&nbsp;&nbsp;&nbsp;Для справки: <br> по состоянию на февраль 2018 г. право экспорта в ЕС имело 291 украинское предприятие, в том числе 111 производителей пищевых продуктов, 180 — предприятий-производителей непищевых продуктов.
  • ***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Возможность нерезидента быть декларантом и платить таможенные сборы
    <span> FdnaIrenovych </span> <br> <spanРегион: </span> <span>скрыт </span> </span> <br> <span> Возможность нерезидента быть декларантом и платить таможенные сборы </span> <p align=justify>Заключен <b> договор подряда под ключ </b> между предприятием нерезидентом и украинским предприятием. Согласно договору, ввозить товар и растаможивать товар (оборудования и комплектующие для строительства) будет нерезидент. Вопрос: <br> <br> 1) Может ли в этом случае нерезидент (юридическое лицо) быть декларантом ? <br> <br> 2) Можно ли применить статью 265 п.5 Таможенного кодекса, где указано что декларантами могут быть нерезиденты когда в соответствии с законодательством Украины нерезидент имеет право распоряжаться товарами на таможенной территории Украины. Наш нерезидент не осуществляет хозяйственную деятельность в соответствии с законодательством Украины. <br> <br> Если нерезидент не сможет быть декларантом, тогда может ли резидент быть декларантом если в заключенном договоре подряда под ключ указано, что ввозить и растамаживать должен нерезидент? Согласно договору в резидента не будет право владения пользования или распоряжения оборудованием. <br> <br> Заранее спасибо за ответ! </span> </p> Сейчас Вы можете: <li> Посмотреть обсуждение <li> Ответить <li> Задать свой вопрос
  • 13-16 березня,Яремче. Оцінка щодо відповідності критеріям АЕО. Контракти ЗЕД. Правила Інкотермс® 2020. Зміни у сфері технічного регулювання.
    <p> [Відправити заявку] </p> <p> <strong> Директору (комерційному директору) </strong> </p> <p> <strong> керівнику юридичного підрозділу, керівнику підрозділу ЗЕД </strong> </p> <p> <em>   </em> </p> <p> <em>Запрошуємо взяти участь у спеціалізованій конференції у формі семінару-практикуму на тему: </em> </p> <p align="center">   </p> <p> <strong> Секція 1: « </strong> <strong> Самооцінка та оцінка підприємства щодо відповідності критеріям АЕО </strong> <strong> . <br /> </strong> <strong> Актуальні питання укладення та виконання зовнішньоекономічних контрактів. </strong> <strong> ІНКОТЕРМС 2020» </strong> </p> <p> <strong>   </strong> </p> <p> <strong> Секція 2: «Зміни у сфері технічного регулювання: що має знати та розуміти виробник/ імпортер/ розповсюджувач» </strong> </p> <p>   </p> <p align="center"> <strong> 13-16 березня 2020 року </strong> </p> <p> <strong> <span> Місце проведення:  </span> </strong> <strong> Івано-Франківська обл., м. Яремче, вул. Петраша 6а, <br /> готель «Карпатські зорі» </strong> </p> <p> <strong> <span> Конференцію орієнтовано на: </span> </strong> </p> <p> Директорів компаній, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльність (імпорт, експорт товарів, суб'єктів підприємницької діяльності, декларантів, брокерів; власників митних ліцензійних складів, складів тимчасового зберігання, вантажних митних комплексів; спеціалістів організацій, що займаються митним оформленням, оптових покупців-продавців імпортних товарів, перевізників, менеджерів зовнішньоекономічної діяльності юристів. </p> <p> <strong> <span> Організатори: </span> </strong> </p> <p> ТОВ ««НВО «Поверхность МД» <br /> ФО-П Андреєв, м. Київ </p> <p> <strong> <span> Для висвітлення питань за програмою запрошені: </span> </strong> </p> <ul> <li> <strong> Представник Державної митної служби України </strong> (уточняється); </li> <li> <strong> Представник Івано-Франківської митниці ДФС </strong> (за згодою); </li> <li> <strong>Перепелиця Галина </strong> - сертифікований трененер-практик, експерт ВЭД; </li> <li> експерт з міжнародного комерційного права, правового супроводження зовнішньоекономічної діяльності; </li> <li> <strong> Хохлов Артур В’ячеславович </strong> – директор ТОВ ««НВО «Поверхность МД»; </li> <li> <strong> Андреєв Олександр Леонідович </strong> – провідний експерт з питань зовнішньоекономічної діяльності в Україні; </li> </ul> <p>  </p> <p>   </p> <p align="center"> <strong> ПРОГРАМА СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ </strong> </p> <p align="center"> <strong>   </strong> </p> <p align="center">  </p> <table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0"> <tbody> <tr> <td valign="top" width="638"> <p> Початок реєстрації <em> слухачів, які проживають в готелі</em>: у день заїзду <strong> 15 - 00 </strong> ; <br /> Початок реєстрації учасників конференції: у дні конференції о 09-30. <br /> Початок конференції згідно Програми о 10-00. <strong> </strong> </p> </td> </tr> <tr> <td valign="top" width="638"> <p> День заїзду:  <strong> 1 </strong> <strong> 3.03.2020 </strong> ( <em> поселення після 14-00, обід до 15-00, вечеря </em> ) <br /> День виїзду:  <strong> 1 </strong> <strong> 6.03.2020 </strong> (сніданок, <em> виселення <span> до </span> <strong> 12-00 </strong> </em> ) <br /> Дні конференції: <strong> 1 </strong> <strong> 4.03 - - </strong> <strong> 1 </strong> <strong> 5.03.2020 </strong> ( <em> кава брейк, обід </em> ) </p> </td> </tr> </tbody> </table> <p> <em>  </em> </p> <p> <em> «Інститут уповноважених економічних операторів – спрощення чи велика відповідальність» </em> </p> <p> <em>   </em> </p> <p> <strong> СЕКЦІЯ 1 ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ </strong> </p> <p> <strong> <br /> БЛОК </strong> <strong> I </strong> <strong> . Самооцінка та оцінка підприємства щодо відповідності критеріям АЕО </strong> </p> <p> -        Хто зможе отримати статус АЕО, типи авторизації; </p> <p> -        оцінка відповідності підприємства критеріям АЕО; <strong> </strong> </p> <p> -        самооцінка підприємства щодо відповідності критеріям АЕО; <strong> </strong> </p> <p> -        Порядок підтвердження кваліфікації працівника підприємства зі знань законодавства України з питань митної справи </p> <p> -        спрощення митних формальностей для підприємств з високим ступенем довіри; </p> <p> -        визнання статусу національних АЕО митними органами країн ЄС </p> <p> -        Питання - відповіді. </p> <p> <strong> БЛОК </strong> <strong> II </strong> <strong> . Новації у сфері визначення походження товарів 2020 </strong> </p> <p> Електронне декларування країни походження та місце їх зберігання (закон 141); </p> <p> Застосування конвенції Пан-євро мед у торгівлі з Грузією (законопроєкт 0017); </p> <p> Перспективи вільної торгівлі з Державою Ізраїль; </p> <p> Сертифікати евро-мед, порядок їх видачі та заповнення. </p> <p> <strong> <br /> БЛОК </strong> <strong> III </strong> <strong> . </strong> <strong>Валютне регулювання при здійсненні експорту та імпорту товарів. </strong> </p> <p> Нова система валютного регулювання в Україні: принципи валютного регулювання у відповідності до нового Закону України «Про валюту та валютне регулювання» та нормативних документів НБУ. </p> <p> Розрахунки: порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті </p> <p> Переказ валютних цінностей: переказів іноземної валюти на території України та за кордон </p> <p> Переміщення валютних цінностей через кордон: правила переміщення готівкової національної та іноземної валюти юридичними та фізичними особами </p> <p> Валютний нагляд: як відбуватиметься перевірка дотримання норм валютного законодавства у відповідності до нового Закону України «Про валюту та валютне регулювання» </p> <p> Заходи захисту та порядок їх застосування: загальний перелік заходів захисту для можливого застосування Національним банком, критерії і порядок їх запровадження, умови їх подовження та дострокового припинення </p> <p> Граничні строки розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів, порядок дотримання граничних строків розрахунків, встановлених Національним банком </p> <p> Відповідальність за порушення валютного регулювання: хто, за що і яким чином нестиме відповідальність згідно із новими правилами валютного регулювання </p> <p> <strong> БЛОК </strong> <strong> IV </strong> <strong> . </strong> <strong> </strong> <strong> Актуальні питання укладення та виконання зовнішньоекономічних контрактів. </strong> <strong> ІНКОТЕРМС 2020: </strong> окремі питання застосування </p> <p> Істотні умови ЗЕД контрактів </p> <p> Ризики у зовнішньоекономічних контрактах та шляхи їх мінімізації </p> <p> ІНКОТЕРМС 2020: окремі питання застосування </p> <p> Умови про форс-мажорі: порядок контрактного і практичного застосування </p> <p> Правила оформлення ЗЕД контракту та супутніх документів: специфікація, інвойс, акт виконаних робіт </p> <p> Вирішення спорів, що виникають в процесі виконання зовнішньоекономічних контрактів, арбітражні застереження у зовнішньоекономічних контрактах </p> <p>    - Питання - відповіді. </p> <p> <strong> СЕКЦІЯ 2 ТЕХНІЧНЕ РЕГУЛЮВАННЯ </strong> </p> <p> <strong> Зміни у сфері технічного регулювання: що має знати та розуміти виробник/ імпортер/ розповсюджувач </strong> </p> <p> <strong> Вступ. </strong> «Промисловий безвіз» та відповідність вимогам ЄС та України – основні зміни. Про процес доведення відповідності: що мають зробити підприємства, щоб довести відповідність. Широкий огляд підходу доведення відповідності – відмінності та наслідки для виробників/ імпортерів/ розповсюджувачів. Етапи доведення відповідності у 5-ти кроках. Модулі оцінки відповідності. Декларування відповідності. </p> <p> <strong> Крок 1 Пошук потенційно застосовних законодавчих актів (в ЄС та Україні). </strong> З’ясування вимог. Ресурси та інструменти пошуку інформації. </p> <p> <strong> Крок 2 Визначення та обґрунтування чинників небезпеки. </strong> Оцінка ймовірності завдання шкоди та оцінювання ступеню ризику. Визначення ризиків. Методологія визначення ризиків для товарів, що підпадають під дію технічних регламентів. Визначення ризиків для товарів, для яких не визначені вимоги. </p> <p> <strong> Крок 3 Пошук та визначення необхідних стандартів. </strong> Використання гармонізованих стандартів для доведення відповідності. Де можна знайти переліки стандартів, що забезпечують відповідність. Ресурси. </p> <p> <strong> Крок 4 Оцінка відповідності: типи заходів із забезпечення відповідності. </strong> Визначення заходів. Приклад використання стандартів як заходу із забезпечення відповідності. Доведення відповідності, коли гармонізовані стандарти не застосовуються. Неоцінений контроль якості. Довільний відбір зразків і випробування. План управління ризиками - як усувати/ пом'якшувати ризики. </p> <p> <strong> Крок 5 П </strong> <strong> ідготовка документації, що доводить відповідність. </strong> Підготовка пакету документів (технічного файлу), що доводить відповідність. Декларація про відповідність. Маркування. </p> <p> <strong> Залучення третіх сторін до процесу доведення відповідності. </strong> Випробування. Органи з оцінки відповідності. Документація, що супроводжує та надається. </p> <p> <strong> Відповідність та відповідальність. </strong> Учасники ланцюга постачання продукції та їхні обов’язки. Приклад розподілу обов’язків та відповідальності. Роль органів нагляду за ринком. Роль органів доходів та зборів. Порушення та відповідальність. </p> <p> <strong> УВАГА </strong> : У залежності від кількості слухачів семінари можуть проводитися в суботу 14 березня посекційно в різних конференц-залах <strong>  </strong> </p> <p> <strong>   </strong> </p> <p> <strong> <em> Кожному учаснику надається: </em> </strong> </p> <ul> <li> Свідоцтво про участь у конференції; </li> <li> Блокнот, ручка; </li> <li> Інформаційні матеріали по темі конференції на CD. </li> </ul> <p> <strong>   </strong> </p> <p> <strong> Вартість участі одного учасника в конференції </strong> : </p> <p>  </p> <table width="100%" border="1" cellspacing="0" cellpadding="0"> <tbody> <tr> <td width="16%"> <p> Вид розміщення </p> </td> <td colspan="2" width="17%"> <p align="center"> <strong> БЕЗ </strong> <strong> проживання </strong> </p> </td> <td colspan="4" width="33%"> <p align="center">   <strong>DBL </strong> (місце в двомісному номері) </p> </td> <td colspan="4" width="33%"> <p align="center"> <strong> SNGL </strong> (одномісний номер) </p> </td> </tr> <tr> <td width="16%"> <p>   </p> </td> <td colspan="2" width="17%"> <p align="center">   </p> </td> <td colspan="2" width="16%"> <p align="center">Стандарт </p> </td> <td colspan="2" width="16%"> <p align="center"> <strong> Напів Люкс </strong> <strong> </strong> </p> </td> <td colspan="2" width="16%"> <p align="center"> Стандарт </p> </td> <td colspan="2" width="16%"> <p align="center"> <strong> Напів Люкс </strong> </p> </td> </tr> <tr> <td width="16%"> <p> Сума до оплати <br /> ( <em> <span> обов'язково підкреслити </span> </em> ) </p> </td> <td valign="top" width="10%"> <p align="center"> <strong> 4200 </strong> грн. <br /> (без ПДВ) </p> </td> <td valign="top" width="7%"> <p align="center"> <strong> 4800</strong> грн. <br /> (з ПДВ) </p> </td> <td valign="top" width="8%"> <p align="center"> <strong> 8438 </strong> грн. <br /> (без ПДВ) </p> </td> <td valign="top" width="7%"> <p align="center"> <strong> 9552 </strong> <br /> (з ПДВ) </p> </td> <td valign="top" width="8%"> <p align="center"> <strong> 9 </strong> <strong> 495 </strong> грн. <br /> (без ПДВ) </p> </td> <td valign="top" width="8%"> <p align="center"> <strong> 10 </strong> <strong> 749 </strong> <br /> (з ПДВ) </p> </td> <td valign="top" width="8%"> <p align="center"> <strong> 9 </strong> <strong> 498 </strong> грн. <br /> (без ПДВ) </p> </td> <td valign="top" width="8%"> <p align="center"> <strong> 10 </strong> <strong> 75 </strong> <strong> 2 </strong> <br /> (з ПДВ) </p> </td> <td valign="top" width="8%"> <p align="center"> <strong> 110 </strong> <strong> 88 </strong> грн. <br /> (без ПДВ </p> </td> <td valign="top" width="8%"> <p align="center"> <strong> 12 </strong> <strong> 552 </strong> <br /> (з ПДВ) </p> </td> </tr> <tr> <td width="117">   </td> <td width="71">   </td> <td width="53">   </td> <td width="61">  </td> <td width="53">   </td> <td width="62">   </td> <td width="59">   </td> <td width="58">   </td> <td width="59">   </td> <td width="59">   </td> <td width="58">   </td> </tr> </tbody> </table> <p> <strong> У вартість входить </strong> :  </p> <p> <strong> Без проживання: </strong>  Участь у конференції 14.03-15.03.2020, харчування:  <em> кава-брейк та обід </em> ,  консультації фахівців, матеріали за тематикою конференції.  </p> <p> <strong> Для проживаючих: </strong>  Участь у конференції ( <em> кава - брейк </em> ), проживання у відповідності до обраної категорії ( <em> DBL, SNGL) </em>  харчування: у день заїзду 13.03.2020 - обід, вечеря, 14.03-15.03.2020 (сніданок, обід, вечеря), у день виїзду 16.03.2020 – сніданок; консультації фахівців, матеріали за тематикою конференції.   </p> <p>   </p> <p> <strong> Проїзд </strong> <strong> до/від місця проведення конференції у вартість </strong> <strong> не включено </strong> <strong> . </strong> </p> <p> <strong> До уваги: </strong> <strong> Курсують прямі потяги до Яремче № 357К «Київ-Рахів», № 143К «Київ-Ворохта», № 606К «Львів – Рахів». </strong> </p> <p> <strong> Місце проведення конференції </strong> : Івано-Франківська область, м. Яремче. <br /> Проживання: м. Яремче, сучасний готель " <strong> Карпатські зорі </strong> " <br /> <br /> <strong> </strong> </p> <p> <span> <strong> Заявки приймаються до 05.03.2020 року </strong> . </span> <strong> Оплата до 10.03.2020 </strong> . </p> <p> <span> УВАГА! Кількість номерів для проживання обмежена. Потурбуйтесь будь ласка про завчасну передоплату. Упроваджено систему - перший сплатив, перший забронював*. </span> <br /> <span> *Можливе бронювання місць для інших осіб, що супроводжують учасника конференції за погодженням з координатором. </span> </p> <p>   </p> <p> Більш детальну інформацію про конференцію, порядок реєстрації та оплати Ви можете отримати за телефонами: <br /> ТОВ «НВО «Поверхность МД» <strong> +38 -(044) 339-95-45, (067) 739-95-45; <br /> </strong> ФОП Андреєв <strong>                          (050) 383 59 90, (096) 179 35 04 </strong> </p> <p> e-mail: seminar@mdoffice.com.ua або на сторінці https://www.mdoffice.com.ua/ </p> <p> <strong> <span>   </span> </strong> </p> <p> <strong> <span> Координатор </span> </strong> <span> проекту </span> - <strong> Олександр Андреєв </strong> </p> <p> Покладаємо надію, що інформація, отримана на конференції, надасть неоціненну допомогу у веденні Вашого бізнесу </p> <p> <strong>   </strong> </p> <p> <strong> З повагою, </strong> </p> <p> <strong>   </strong> </p> <p> <strong>   </strong> </p> <table width="100%" border="0" cellpadding="0"> <tbody> <tr> <td valign="top" width="49%"> <p> <strong> Директор ТОВ "НВО «Поверхность МД» </strong> </p> </td> <td valign="top" width="49%"> <p> <strong> Артур Хохлов </strong> </p> </td> </tr> <tr> <td valign="top" width="49%"> <p> <strong> Фізична особа підприємець </strong> </p> </td> <td valign="top" width="49%"> <p> <strong> Олександр Андреєв </strong> </p> </td> </tr> </tbody> </table> <p align="center"> <strong>  </strong> </p> <p align="center"> <strong> ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЇ </strong> </p> <table width="100%" border="1" cellspacing="0" cellpadding="0"> <tbody> <tr> <td colspan="2" valign="top" width="115"> <p> * Дата, назва конференції </p> </td> <td colspan="2" valign="top" width="129"> <p> <strong> 13-16.03.2020 </strong> </p> </td> <td valign="top" width="407"> <p> <strong> X </strong> – Секція, яка найбільше Вас цікавить? <strong> </strong> </p> </td> </tr> <tr> <td width="22">   </td> <td colspan="4" width="629"> <p> <strong> 1 ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ </strong> </p> </td> </tr> <tr> <td width="22">   </td> <td colspan="4" width="629"> <p> <strong> 2 ТЕХНІЧНЕ РЕГУЛЮВАННЯ </strong> </p> </td> </tr> <tr> <td colspan="3" width="117"> <p> * Фірма-учасник (платник) </p> </td> <td colspan="2" width="533"> <p>   </p> </td> </tr> <tr> <td width="24">   </td> <td width="102">   </td> <td width="2">  </td> <td width="139">   </td> <td width="446">   </td> </tr> </tbody> </table> <p>   </p> <table width="100%" border="1" cellspacing="0" cellpadding="0"> <tbody> <tr> <td valign="top" width="101"> <p> Вид розміщення </p> </td> <td colspan="4" valign="top" width="124"> <p align="center"> <strong> БЕЗ </strong> проживання </p> </td> <td colspan="6" valign="top" width="212"> <p align="center">   <strong> DBL </strong> (місце в двомісному номері) </p> </td> <td colspan="6" valign="top" width="213"> <p align="center"> <strong> SNGL </strong> (одномісний номер) </p> </td> </tr> <tr> <td width="101"> <p>   </p> </td> <td colspan="4" width="124"> <p align="center">   </p> </td> <td colspan="3" width="111"> <p align="center"> Стандарт </p> </td> <td colspan="3" width="101"> <p align="center"> <strong> Напів Люкс </strong> <strong> </strong> </p> </td> <td colspan="3" width="106"> <p align="center">Стандарт </p> </td> <td colspan="3" width="107"> <p align="center"> <strong> Напів Люкс </strong> </p> </td> </tr> <tr> <td width="101"> <p> Сума до оплати <br /> ( <em> <span> обов'язково підкреслити </span> </em> ) </p> </td> <td valign="top" width="76"> <p align="center"> <strong> 4200 </strong> грн. <br /> (без ПДВ) </p> </td> <td colspan="3" valign="top" width="49"> <p align="center"> <strong> 4800 </strong> грн.<br /> (з ПДВ) </p> </td> <td valign="top" width="64"> <p align="center"> <strong> 8438 </strong> грн. <br /> (без ПДВ) </p> </td> <td colspan="2" valign="top" width="48"> <p align="center"> <strong> 9552 </strong> <br /> (з ПДВ) </p> </td> <td valign="top" width="51"> <p align="center"> <strong> 9 </strong> <strong> 495 </strong> грн. <br /> (без ПДВ) </p> </td> <td colspan="2" valign="top" width="50"> <p align="center"> <strong> 10 </strong> <strong> 749</strong> <br /> (з ПДВ) </p> </td> <td colspan="2" valign="top" width="50"> <p align="center"> <strong> 9 </strong> <strong> 498 </strong> грн. <br /> (без ПДВ) </p> </td> <td valign="top" width="56"> <p align="center"> <strong> 10 </strong> <strong> 75 </strong> <strong> 2 </strong> <br /> (з ПДВ) </p> </td> <td colspan="2" valign="top" width="53"> <p align="center"> <strong> 110 </strong> <strong> 88 </strong> грн. <br /> (без ПДВ </p> </td> <td valign="top" width="53"> <p align="center"> <strong> 12 </strong> <strong> 552 </strong> <br /> (з ПДВ) </p> </td> </tr> <tr> <td width="101"> <p> Фактична адреса (+індекс) </p> </td> <td colspan="6" width="213"> <p>   </p> </td> <td colspan="3" width="107">   </td> <td colspan="2" width="58">   </td> <td colspan="3" width="89">  </td> <td colspan="2" width="84">   </td> </tr> <tr> <td colspan="4" width="200"> <p> * Телефон/факс (+ код міста) </p> </td> <td colspan="13" width="451"> <p>   </p> </td> </tr> <tr> <td colspan="4" width="200"> <p> E-mail </p> </td> <td colspan="13" width="451"> <p>   </p> </td> </tr> <tr> <td colspan="4" width="200"> <p> * П.І.Б., посада учасника </p> </td> <td colspan="13" width="451"> <p>   </p> </td> </tr> <tr> <td colspan="4" width="200"> <p> Телефон моб. </p> </td> <td colspan="13" width="451"> <p>   </p> </td> </tr> <tr> <td colspan="3" width="199"> <p> Вид діяльності Вашого підприємства </p> </td> <td colspan="14" width="452"> <p>   </p> </td> </tr> <tr> <td colspan="3" width="199"> <p> * Форма оплати </p> </td> <td colspan="14" width="452"> <p>   </p> </td> </tr> <tr> <td colspan="3" width="199"> <p> Юридична адреса</p> </td> <td colspan="14" width="452"> <p>   </p> </td> </tr> <tr> <td colspan="3" width="199"> <p> * Свідоцтво ПДВ </p> </td> <td colspan="14" width="452"> <p>   </p> </td> </tr> <tr> <td colspan="3" width="199"> <p> *індивідуальний податковий номер </p> </td> <td colspan="14" width="452"> <p>   </p> </td> </tr> <tr> <td colspan="3" width="199"> <p> Пропозиції, побажання для теми конференції </p> </td> <td colspan="14" width="452"> <p>   </p> </td> </tr> <tr> <td width="111">   </td> <td width="83">   </td> <td width="24">   </td> <td width="1">   </td> <td width="28">  </td> <td width="70">   </td> <td width="27">   </td> <td width="25">   </td> <td width="56">   </td> <td width="36">   </td> <td width="18">  </td> <td width="45">   </td> <td width="10">   </td> <td width="62">   </td> <td width="26">   </td> <td width="33">   </td> <td width="59">  </td> </tr> </tbody> </table> <p>   </p> <table width="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0"> <tbody> <tr> <td width="100%"> <p> <em>  * Поля обов'язкові до заповнення </em> </p> </td> </tr> </tbody> </table> <p>   </p> <table width="100%" border="1" cellspacing="0" cellpadding="0"> <tbody> <tr> <td> <p> Дата заповнення </p> </td> <td> <p> М.П. </p> </td> <td> <p> підпис </p> </td> </tr> </tbody> </table> <p>  </p> <p> ПРИМІТКА: </p> <p> Заповнену заявку слід надіслати на електронну адресу E-mail: seminar@mdoffice.com.ua або на факс: (044) 593 74 09 </p> <p> Контакти координатора: <strong> Олександр Андреєв </strong> , (096) 179 35 04 </p> <p> <span> <strong> Заявки приймаються до 05 березня включно </strong> . </span> </p> <p>   </p> <p> Приймаємо пропозиції щодо уточнення тематики та питань для розгляду на конференції. </p> <p> Будемо Вам дуже вдячні за пропозиції та зауваження щодо питань організації конференцій. </p> <p> [Відправити заявку] </p>
  • Анекдот из Интернет
    - Скажите, а таможенный досмотр много времени отнимает? <br> - Судя по содержимому вашего багажа, у вас он может отнять лет десять.
  • Афоризм
    Она поняла, что пора что-то менять, когда весы показали год её рождения
You are here: Главная Новости

Задать вопрос

Наша поддержка:
  • Tel: 067 567 4404
  • Email: brokerdnepr@ukr.net