ООО «Брокерская Компания «ЮГ» Поможем – растаможим ООО «Брокерская Компания «ЮГ» – Надежный партнер Вашего бизнеса

Новости

Новости

MDOffice
MDOffice - все для внешнеэкономической деятельности
MDOffice
  • * Документ дня: Постанова вiд 28.01.2004 № 86 Про затв...
    Количество просмотров: 4 (за период c 00:00 по 18:02 20/10/18), всего просмотров: 556
    Постанова вiд 28.01.2004 № 86 КМУ
    Про затвердження Порядку здійснення державного контролю за міжнародними передачами товарів подвійного використання
    Вступил в силу с 28.01.2004
    • Все хиты документов
  • Хит недели ... Олександр Власов: Зробити митницю швидкою...
       У рамках реформування митного напряму ДФС, побудови нової митниці, яка буде швидкою, автоматизованою та відповідати потребам бізнесу, фіскальна служба зацікавлена в експертній підтримці бізнесу. Про це заявив в.о. Голови ДФС Олександр Власов під час зустрічі з представниками Американської торговельної палати в Україні.

       Експерти Американської торговельної палати презентували представникам Уряду, ДФС, Міністерства фінансів, народним депутатам бачення бізнес-спільноти щодо Митниці-2020.

       За словами в.о. Голови ДФС Олександра Власова, запропоноване дослідження є цікавим, змістовним та з конкретними пропозиціями. У свою чергу ДФС чує бізнес та не стоїть на місці, розвиваючи митний напрям. Українська митниця має бути швидкою, ефективною, економічною, з розумними та простими рішеннями для якісного обслуговування як громадян, так і бізнесу. Це стратегічне завдання – і суспільства, і бізнесу, і влади.

       Він також відзначив, що керівні принципи для митної справи в Україні, розроблені бізнесом, співпадають з тими кроками та завданнями, які фіскальна служба визначає для себе у рамках реформування митного напряму.

       Так, бізнес пропонує здійснювати реформу митниці за трьома основними напрямами: автоматизація та електронізація митниці, формальності та аналіз ризиків, комунікації з бізнесом.

       У свою чергу, як зазначив Олександр Власов, для фіскальної служби електронізація митних процедур є пріоритетом. У ДФС нещодавно було презентовано СМАРТ-митницю, яка застосовуватиме усі інноваційні методи та технології, постійно оновлюватиметься та вдосконалюватиметься. І підтримка та експертна допомога бізнесу у цьому напрямі є дуже важливими.

       Вагомим кроком для спрощення митних формальностей очільник ДФС назвав ухвалення закону щодо впровадження механізму єдиного вікна. Це дозволить оптимізувати всі митні процедури на кордоні та спростити бізнесу проходження митного контролю. Загалом на сьогодні частка вантажів, що підлягає видам державного контролю і оформлюється за принципом «єдиного вікна», складає 89% від загальної кількості митних оформлень.

       Важливим принципом нової митниці бізнес також назвав застосування митного пост-аудиту, що є інструментом спрощення міжнародної торгівлі. За словами Олександра Власова, для фіскальної служби це питання є актуальним, оскільки законопроект щодо митного пост-аудиту знаходиться на розгляді у парламенті і ефективно налагодити цю систему можна виключно за рахунок законодавчих змін.

       Очільник ДФС також розповів, що в ДФС існує окремий підрозділ, який здійснює розгляд скарг. Саме створення такої структури у митному напрямі бізнес назвав як один з кроків побудови ефективної комунікації з бізнесом.

       На сьогодні до процедур оскарження вже залучаються платники податків, асоціації, які присутні при розглядах скарг. Вони дають свої зауваження та пропозиції, які ДФС враховує при винесенні рішення.

       «Ми зацікавлені у діалозі з бізнесом щодо розбудови української митниці. Ми рухаємося в одному напрямі, наші цілі та плани співпадають – і це є головним в нашому спільному прагненні зробити митницю сучасною, автоматизованою, відкритою для чесного бізнесу та ефективною у протидії митним правопорушенням», – наголосив Олександр Власов.
  • Хит недели ... Американська Торгово-Промислова Палата пр...
  • Хит недели ... Ризикоорієнтований контроль щодо продукті...
    Ризикоорієнтований контроль при імпорті харчових продуктів буде запроваджено найближчим часом, повідомив Голова Держпродспоживслужби Володимир Лапа під час ділового форуму «#Перевірок.NET», який відбувся під головуванням Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана в рамках Європейського тижня підприємництва.

    Володимир Лапа наголосив, що Держпродспоживслужба працює над розробкою низки підзаконних актів, які мають на меті впровадження ризикоорієнтованого підходу.

    Так, уже пройшла погодження центральних органів виконавчої влади методика встановлення періодичності контролю, і найближчим часом відповідний наказ Мінагрополітики «Про затвердження Порядку визначення та застосування періодичності документальних перевірок відповідності, фізичних перевірок, лабораторних досліджень (випробувань) вантажів, які ввозяться (пересилаються) на митну територію України» буде направлено на державну реєстрацію до Мінюсту.

    За словами Володимира Лапи, Держпродспоживслужба відкрита до співпраці із бізнесом та громадськістю та зацікавлена у максимальній участі всіх зацікавлених сторін у процесах, які відбуваються в даному напрямку.

    Даний проект наказу розроблено на виконання положень Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» та в рамках адаптації вітчизняного законодавства до норм Євросоюзу.

    Прийняття даного проекту нормативного документу дозволить чітко регламентувати види контролю, які може застосовувати компетентний орган до вантажів з об’єктами санітарних заходів, що вводяться (пересилаються) на територію України, підвищити ефективність державного контролю та зменшить навантаження на суб’єктів господарської діяльності та загалом покращити ефективність державного контролю і підвищити безпечність продуктів харчування, які потрапляють до українських споживачів.
  • Хит недели ... Увага! Заходи офiцiйного контролю, яким...

    ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
    БЕЗПЕЧНОСТI ХАРЧОВИХ ПРОДУКТIВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧIВ

    11.10.2018 р. № N 14.2-5/7693



    Начальникам регiональних служб державного ветеринарно-санiтарного контролю та нагляду на державному кордонi та транспортi
    Керiвникам головних управлiнь Держпродспоживслужби в областях та м. Києвi


    Державна служба України з питань безпечностi харчових продуктiв та захисту споживачi iнформує, що 4 жовтня 2018 року набрав чинностi Закон України вiд 06 вересня 2018 року N 2530-VIII "Про внесення змiн до Митного кодексу України та деяких iнших законiв України щодо запровадження механiзму "єдиного вiкна" та оптимiзацiї здiйснення контрольних процедур при перемiщеннi товарiв через митний кордон України" (далi - Закон). Законом визначено заходи офiцiйного контролю, яким можуть пiдлягати товари, що ввозяться на митну територiю України (у тому числi з метою транзиту) - це фiтосанiтарний контроль, ветеринарно-санiтарний контроль, державний контроль за дотриманням законодавства про харчовi продукти, корми, побiчнi продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин, що проводяться згiдно iз законодавством України.

    З метою належного виконання покладених на Держпродспоживслужбу функцiй та повноважень визначених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 2 вересня 2015 року N 667 "Про затвердження Положення про Державну службу України з питань безпечностi харчових продуктiв та захисту споживачiв" , до затвердження Кабiнетом Мiнiстрiв України вiдповiдно до статтi 319 Митного кодексу України перелiку товарiв (з описом та кодом згiдно з УКТ ЗЕД), якi в разi ввезення на митну територiю України (у тому числi з метою транзиту) пiдлягають заходам офiцiйного контролю регiональним службам державного ветеринарно-санiтарного контролю та нагляду на держаному кордонi та транспортi забезпечити здiйснення державного контролю за дотриманням законодавства про харчовi продукти, корми, побiчнi продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин у формi ветеринарно-санiтарного контролю з використанням в iнформацiйнiй системi "Єдине вiкно" роздiлу - ветеринарно-санiтарний контроль.

    Перший заступник Голови

    Андрiй ЖУК

  • Хит недели ... Олександр Власов: Новий механізм «єдиного...
    З 4 жовтня 2018 року набув чинності Закон України щодо запровадження механізму «єдиного вікна» та оптимізації здійснення контрольних процедур при переміщенні товарів через митний кордон України .

    У рамках закону ДФС буде створено єдиний державний інформаційний веб-портал «Єдине вікно для міжнародної торгівлі», який спростить подачу дозвільних документів під час митного оформлення.

    «Державні органи подаватимуть дозвільні документи в електронному вигляді на новостворений веб-портал, що дасть право митниці пропускати товари через митний кордон України без додаткових контрольних процедур і забезпечить скорочення часу на проходження контролю», – зазначив в.о. Голови ДФС Олександр Власов.

    За його словами, суб’єкту зовнішньоекономічної діяльності не потрібно буде подавати митниці паперові примірники дозвільних документів, а отже не буде необхідності платникам проставляти на цих документах відповідні штампи контролюючих органів, на що витрачається досить багато часу.

    Відповідно до закону також скорочується кількість контрольних органів на кордоні та кількість дозвільних документів, необхідних для митного контролю та митного оформлення товарів.

    «Працівники митниць перевірятимуть дозвільні документи, які раніше перевірялися посадовими особами Державної екологічної інспекції, а контролювати рівень радіоактивного забруднення транспортних засобів і вантажів отримали повноваження співробітники прикордонної служби», – розповів Олександр Власов.

    Водночас скасовуються санітарно-епідеміологічний та екологічний контроль товарів під час їх переміщення через митний кордон України, а під час вивезення товарів за межі митної території України державні види контролю взагалі проводитися не будуть.

    Для реалізації всіх нововведень ДФС надано 6-місячний строк. Саме за цей період необхідно:

    - затвердити нормативно-технічний документ – набір гармонізованих відомостей для надання через єдиний державний інформаційний веб-портал «Єдине вікно для міжнародної торгівлі»;

    - підготувати перелік відомостей, що подаються до «Єдиного вікна» органами державної влади, та визначити зміст та формат цих даних.

    Перші кроки для запровадження «єдиного вікна» були зроблені Урядом, Мінфіном та ДФС ще у серпні 2016 року. Власними силами ДФС розроблено і введено в дію програмно-інформаційний комплекс, що забезпечив обмін інформацією між митницею, підприємствами та державними органами, які здійснюють ветеринарно-санітарний, санітарно-епідеміологічний, фітосанітарний, екологічний та радіологічний контроль.

    На сьогодні частка вантажів, що підлягає видам державного контролю і оформлюється за принципом «єдиного вікна», складає 89% від загальної кількості митних оформлень.

    У рамках нового закону ДФС вже розпочато роботу щодо доопрацювання програмного забезпечення, яке використовується митницями під час митного оформлення, у частині:

    - перегляду видів державного контролю, яким підлягають товари;

    - формування повідомлень для інспектора митниці про необхідність перевірки документів, які раніше перевірялися посадовими особами Держекоінспекції.

    Крім того, за словами очільника ДФС, у найближчих планах передбачено проведення зустрічі з Мінприроди, Держекоінспекцією з метою обміну досвідом щодо контролю митниками пестицидів і агрохімікатів, відходів, ГМО, водних біоресурсів, зразків видів дикої фауни і флори, що є об’єктами регулювання Конвенції CITES, а також організація навчальних семінарів для митниць з цих питань.
  • Хит недели ... 27 жовтня. м.Київ. «Єдине вікно» - перех...

    [Отправить заявку]

     

    ТОВ "НВО "Поверхность МД"

      СЕМІНАР

    «Єдине вікно» - перехід на наступний рівень. Початок контролю харчової продукції. Електронна митниця»

    («Єдине вікно»: нові законодавчі та нормативні перспективи; Державний контроль харчової продукції – початок; Електронне декларування, обмін інформацією)

     

    Дата проведення: 27 жовтня 2018 року, місто Київ.

    Реєстрація: з 9:00 до 9:30.

    Початок: о 09:30

    Перерва: 11-30 (кава), 13:00 - 14:00 (обід)

    Закінчення: 17-30

     

    Спікери та учасники:

    Представники авторського колективу з розробки проекту ЗУ № 7010 (за згодою);

    Представники ДФС України (за згодою);

    Представник Держпродспоживслужби;

    Спеціалісти ТОВ "НВО "Поверхность МД”.

     

    ПРОГРАМА Семінару:

    I . ««Єдине вікно»: перспектива законодавчого врегулювання роботи. Оптимізація видів контрою на кордоні. Запровадження електронних дозвільних документів»

        - огляд перспективних змін законодавства в частині спрощення процедури проведення державних контролів у «Єдиному вікні»;

        - реорганізація контрольних процедур при митному оформленні:

        - - заборони;

        - - дозвільні документи;

        - - реєстри

        - - державні види контролю.

    І I . «Новий алгоритм державного контролю харчових продуктів, кормів, побічних продуктів тваринного походження»

         - огляд основних положень ЗУ «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» в частині імпорту та експорту;

        - проведення перевірок посадовими особами Держпродспоживслужби підконтрольних товарів на прикордонному інспекційному посту:

        - - документальна перевірка;

        - - перевірка відповідності;

        - - фізична перевірка;

        - вимоги до заповнення загального ветеринарного документа на ввезення та загального документу на ввезення;

        - перелік продуктів (харчові продукти тваринного походження (у тому числі композитні продукти), корми тваринного походження, сіно, солома, побічні продукти тваринного походження), які підлягають державному контролю;

        - перелік харчових продуктів нетваринного походження та кормів нетваринного походження, вантажі з якими при ввезенні (пересиланні) на митну територію України підлягають посиленому державному контролю.

    IІІ. «Програмно - технічне забезпечення процесу митного оформлення та контролю»

       -технічне забезпечення та вдосконалення роботи Єдиного вікна;

       - перспективи розвитку електронного декларування. подання документів в електронному вигляді; 

       - особливості обміну інформацією між державними органами та суб’єктами ЗЕД та між державними органами.

     

    Кожному учаснику надається:

    • Сертифікат про участь у Круглому столі/семінарі MD Office;
    • Безкоштовна реєстрація інформаційно-аналітичної програми «MD Office» строком на один місяць;
    • Безкоштовна реєстрація на сайті підтримки
  • Хит недели ... ***На форуме MDoffice интересный вопрос...
    18-10-2018 11:07 , Taras
    Регион: скрыт
    Вантажівка не виїхала з України вже 7 днів.Що робити?

    Доброго дня.
    Замитнили вантажівку на Німеччину, але перевізник каже що нема дозволу на переїзд до Польші.
    І не знає коли поїде.
    В декларації записано термін доставки 10 днів.
    Питання таке, скільки може замитнена вантажівка перебувати в Україні?
    Перевізник відмовляється їхати інших пунктом пропуску,бо хоче доплату.

    Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос
  • Хит недели ... ***На форуме MDoffice интересный вопрос...
    16-10-2018 13:52 , VasiliyPupkin
    Регион: Киев
    Как воспользоваться 410 преференцией если есть неоригинал инвойса

    Експресс-перевозчик выдал получателю инвойс, который был распечатан из компьютерной сети перевозчика и заверен как печатью перевозчика так и печатью таможни. В этом распечатанном инвойсе подпись и печать отправителя черно/белые, не оригинальные. Получателем груза был осуществлен физический досмотр груза с целью найти оригинал(ы) инвойса - к сожалению оригиналы найдены не были.
    В указанном инвойсе есть декларация- инвойс и получатель хотел бы воспользоваться 410 преференцией на данный товар.

    Вопрос - можно ли использовать для подтверждения 410 преференции инвойс, который был распечатан из компьютерной сети перевозчика и заверен как печатью перевозчика так и печатью таможни (т.е. с черно/белыми подписью и печатью отправителя)?

    Вопрос 2 - если отправитель пришлет получателю новый оригинальный инвойс с оригинальной подписью и печатью, то как использовать его при таможенном оформлении? В частности нужно ли его каким-то образом заверить печатью получателя и(или) печатью таможни, получить разрешение на его использование у таможни и т.д.?

    Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос
  • Хит недели ... ДФСУ: Про реалiзацiю положень Закону Укр...
    Смотрите: Про реалiзацiю положень Закону України вiд 06 вересня 2018 року N 2530, [ответ №3] [Жмите здесь]



You are here: Главная Новости

Задать вопрос

Наша поддержка:
  • Tel: 067 567 4404
  • Email: brokerdnepr@ukr.net