ООО «Брокерская Компания «ЮГ» Поможем – растаможим ООО «Брокерская Компания «ЮГ» – Надежный партнер Вашего бизнеса

Новости

Новости

MDOffice
MDOffice - все для внешнеэкономической деятельности
MDOffice
  • ***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Як правиль...
    21-02-2019 17:33 , Marya diana-west@ukr.net
    Регион: скрыт
    Як правильно розмитнювати піддони!

    Доброго дня! Порадьте, будь-ласка, як правильно задекларувати європіддони. В інвойсі з товаром, який імпортуємо вказані і піддони - 6шт по 10 євро за штуку. Митниця каже розмитнювати окремим кодом. Підкажіть точний код та інші особливості даного розмитнення Декларацію заслали без європіддонів. Нам дають картку відмови і ми повинні задекларувати з піддонами. Дякую.

    Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос
  • * Документ дня: Наказ вiд 01.11.2017 № 898 Про затверд...
    Количество просмотров: 7 (за период c 00:00 по 13:01 22/02/19), всего просмотров: 185
    Наказ вiд 01.11.2017 № 898 Мінфін
    Про затвердження Порядку перерахування до державного бюджету митних та інших платежів, які вносяться до/або під час митного оформлення
    Вступил в силу с 19.12.2017
    • Все хиты документов
  • ***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Євробляха ...
    22-02-2019 09:40 , Олекс
    Регион: скрыт
    Євробляха заїхала в Укр. до 01.01.2015р

    Доброго дня.

    відгукніться чи хтось оформив євробляху ака заїхала в Україну до 01.01.2015р

    Дякую.

    Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос
  • Особливості застосування автоматизованої системи аналізу ...
    Євроінтеграційні процеси України обумовлюють необхідність оптимізації та спрощення митного контролю на основі застосування системи управління ризиками.

    Метою застосування системи управління ризиками є прискорення митного оформлення товарів шляхом забезпечення вибірковості митного контролю за рахунок концентрації уваги митних органів на високоризикових зовнішньоекономічних операціях, що дозволяє спрощувати митні формальності для добропорядних суб’єктів ЗЕД.

    Митні органи застосовують систему управління ризиками для визначення товарів, транспортних засобів, документів і осіб, які підлягають митному контролю.

    Автоматизована система аналізу та управління ризиками (АСАУР) – це сукупність програмно-інформаційних комплексів, які забезпечують функціонування системи управління ризиками під час митного контролю та оформлення товарів і транспортних засобів. При загальній тенденції скорочення фізичного огляду автоматизована система управління ризиками стає одним із основних факторів оперативного проведення митних формальностей.

    АСАУР сформована на досвіді запобігання, прогнозування та виявлення порушень митного законодавства. Основними напрямками контролю АСАУР є достовірність декларування, правильність визначення митної вартості, країни походження та класифікації товарів згідно з УКТЗЕД, дотримання заходів нетарифного регулювання, та ін.

    Ще однією особливістю АСАУР є те, що вона дозволяє враховувати при оцінці ризику попередню поведінку суб’єкта ЗЕД. У базі даних накопичуються так званні позитивні та негативні історії, використання яких дозволяє з часом автоматично коригувати оцінку ризику.

    Отже, АСАУР містить збалансований підхід до оцінки ризику за митною декларацією з використанням упроваджених до системи профілів ризику. Основне завдання АСАУР полягає в тому, щоб на підставі всіх діючих профілів здійснити оцінку ризику митної декларації, яка прийнята до митного оформлення та видати повідомлення із вказівками необхідних заходів.

    АСАУР функціонує на центральному та регіональному рівнях. АСАУР на центральному рівні (центральне профілювання) забезпечує визначення однакового обсягу та форм митного контролю товарів, транспортних засобів комерційного призначення незалежно від того, якому митному органу подано митну декларацію для здійснення митних формальностей. Крім того, окремо митницями використовуються регіональні профілі ризику, які наповнюються з урахуванням областей ризику, характерних для даних регіонів. Разом з тим, у разі якщо посадовою особою прийнято рішення про необхідність проведення певної митної формальності щодо товарів, транспортних засобів, інформація про прийняття такого рішення невідкладно вноситься такою посадовою особою до автоматизованої системи управління ризиками.

    Таким чином, перелік митних формальностей формується за результатами автоматизованого контролю із застосуванням системи управління ризиками, а також може бути доповненим/скоригованим митницею за результатами проведення неавтоматизованого контролю із застосуванням системи управління ризиками.
  • 02 березня. Київ. Правила походження товарів Пан-Євро-М...

    [Отправить заявку]

    ТОВ "НВО "Поверхность МД"

     

    СЕМІНАР

     

    « Правила походження товарів Пан-Євро-Мед. ЗВТ Україна – Ізраїль.

    Практичні аспекти визначення країни походження.

    Єдиний казначейський рахунок – особливості використання»

     

    (ЗВТ: Правила походження товарів Пан-Євро-Мед; Зона вільної торгівлі Україна – Ізраїль; Практичні питання, що виникають під час визначення країни походження;

    Документальне підтвердження країни походження; Єдиний казначейський рахунок-особливості використання; Інформаційне забезпечення митного оформлення)

     

    Дата проведення: 02 березня 2019 року, місто Київ.

    Реєстрація: з 9:00 до 9:30.

    Початок: о 09:30

    Перерва: 11-30 (кава), 13:00 - 14:00 (обід)

    Закінчення: 17-30

     

    Спікери та учасники:

    Представники ДФС України (за згодою);

    Експерт-аналітик Центру «Export-UA» Донецької ТПП ;

    Спеціалісти ТОВ "НВО "Поверхность МД”.

     

    ПРОГРАМА Семінару:

     

    I . «Правила походження товарів Пан-Євро-Мед. ЗВТ Україна – Ізраїль»

     

        - правила походження товарів Пан-Євро-Мед;

        - ЗВТ Україна – Ізраїль;

        - алгоритм застосування Конвенції Пан-Євро-Мед при тристоронній кумуляції;

        - питання - відповіді.

     

    І I . «Практичні аспекти визначення країни походження»

     

        - огляд практичних питань та особливостей визначення країни походження;

        - документальне підтвердження країни походження;

        - кумуляція: алгоритм застосування;

        - дво- та тристороння кумуляція під час визначення країни походження;

        - питання - відповіді.

     

    IІІ. «Інформаційне забезпечення митного оформлення, електронні сервіси»

     

        - єдиний казначейський рахунок – особливості використання;

        - електронні сервіси ДФСУ; 

        - питання - відповіді.

     

    Кожному учаснику надається:

    • Сертифікат про участь у Круглому столі/семінарі MD Office;
    • Безкоштовна реєстрація інформаційно-аналітичної програми «MD Office» строком на один місяць;
    • Безкоштовна реєстрація на сайті підтримки ЗЕД www.mdoffice.com.ua строком на один місяць;
    • Блокнот, ручка.

    Якість круглих столів, семінарів, конференцій, які проводяться ТОВ "НВО«Поверхность МД» з 1998 року забезпечуються досвідом організації навчання суб'єктів ЗЕД. Протягом 1998 - 2018 у заходах за участю фахівців ТОВ "НВО «Поверхность МД» пройшли навчання понад 8100 чоловік, а на корпоративних семінарах(тренінгах) - понад 3200.

    Координатор проекту: ФОП Браташов Олег Миколайович

    Вартість участі у Круглому столі/семінарі: 1850 грн. без ПДВ (оплата на р/р

  • Спрощено контрольні процедури на митниці
    Відмітки у дозволах на імпорт та експорт зразків видів дикої фауни і флори та сертифікатах на пересувні виставки проставлятимуться на митниці.

    Відповідні зміни до постанови Кабміну від 13 грудня 2000 р. № 1822 та від 25 липня 2007 роки № 953 затверджені на засіданні Кабміну 20 лютого. Зміни прийнято для реалізації положень Закону № 2530 про введення механізму “єдиного вікна”.

    Зокрема, з постанови № 1822 виключили позицію по здійсненню екологічного контролю Держекоінспекцією і надали органам доходів та зборів повноваження щодо проставляння відміток у дозволах на імпорт та експорт об’єктів регулювання Конвенції про міжнародну торгівлю видами дикої фауни і флори, що знаходяться під загрозою зникнення.

    У постанові № 953 виключили пункт про передачу відомостей про видані дозволи і сертифікати до Держмитслужби в порядку, встановленому Мінприроди за погодженням з Держрибагентством і Держмитслужбою, оскільки цей процес вже врегульовано в Законі № 2530 (дозволи або сертифікати, що видаються уповноваженими органами відповідно до Конвенцієювносяться такими органами в портал “Єдине вікно для міжнародної торгівлі” у формі електронних документів, завірених електронним цифровим підписом, в день видачі таких документів).
  • Відеокоментар в.о. заступника Голови Державної фіскальної...
  • Сегодня: 22 Февраля 2019, пятница. Желаем Вам удачного...
    Как много дел считались невозможными, пока они не были осуществлены.
    Поздравляем с окончанием трудовой недели.

    Начните день с нами, работаем вместе!

    Наши рассылки:
    Подписаться на рассылку Новостей

    Форум ВЭД:
    Задать свой вопрос в форуме

    Афоризм:
    Мало кто замечал, но на карусели в парке все лошадки - девочки.

    Анекдот из Интернет:
    - Почему я тебе понравилась?
    - Ну, ты красивая и работаешь.

    Наши контактные данные:
    НПО "Поверхность МД": г. Киев, ул. Кирилло-Мефодиевская, 2,
    офис 405, 1-й этаж
    Посмотреть расположение на карте
    тел.: (044) 339-95-45, (067) 739-95-45, (093) 339-95-45, (050) 339-95-45
    сайт: www.mdoffice.com.ua ,
    email: mdoffice@mdoffice.com.ua
  • Анекдот из Интернет
    - Почему я тебе понравилась?
    - Ну, ты красивая и работаешь.
  • Афоризм
    Мало кто замечал, но на карусели в парке все лошадки - девочки.
You are here: Главная Новости

Задать вопрос

Наша поддержка:
  • Tel: 067 567 4404
  • Email: brokerdnepr@ukr.net